woensdag 21 augustus 2013

deze wil ik even met jullie delen

ik kreeg vandaag hele leuke post van mijn kleindochter gea :-) 6 jaar
ze was 2 weken geleden bij ons geweest en ze vroeg of ze naar boven mocht in mijn knutsel kamer
ik zei natuurlijk lieverd maar niet aan gevaarlijke dingen zitten . ze heeft zich heerlijk vermaakt al de tijd dat ze op visite waren want ik heb haar niet weer gezien totdat ze weer naar huis gingen haha
nu kreeg ik vandaag toch leuke post en die wil ik graag met jullie delen :-)
ze had alles zelf geschreven en was alleen naar de brievenbus gefietst een paar straten verder
mijn hart smelt zooow lief

ik heb van de week nog meer post gehad maar ik had geen tijd om daar een foto van te maken dus die volgen nog

fijne avond iedereen

lief en groetjes gea


4 opmerkingen:

  1. Ach wat lief! En dat van een meisje van 6! Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, lekker creatief
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!!!

    (nog even vraagje zou je even kunnen door geven wat je 1e en 2e keus zou zijn als je wint bij mijn give away)

    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen